Hot pot!



Mätt! Jag har ätit som bara den dessa dagar, åt "hot pot" (bild på maten ovan) tre gånger denna vecka, först hemma två gånger och sen idag när jag va på inflyttningsfest. Tror jag håller på att spricker snart, men det är ju hur gott som helst! Man sitter och äter i mer än 3h, bara äter och äter och pratar och äter.

Imorgon blir det att jobba hela dagen och sen är helgen slut igen. Helgen tar slut alldeles för snabbt, fast en av mina dagar faller ju bort för jag jobbar så kanske därför jag känner att mina helger är extremt korta. Nu ska jag iaf äta kinesiskefterrätt medan jag kollar på min efterlängtade drama och sen sova.

Postat av: Daniel

åååh nami, bjud mej!!

2010-01-18 | 09:53:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Tackar!



Gud, vad jag älskar hot pot! Dock kan jag inte göra det själv, men äter ibland hos mina asiatiska vänner ;)

2010-01-18 | 14:17:57
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: