Första inlägget för det nya året!

Yes! Jag är den första som skriver det nya inlägget för detta år (på min blogg hehe). Firade för omväxlingsskull nyår hemma i Gävle med mamma istället för i Eskilstuna. Dock är det ju bara nyår och inget mer med det, det riktiga roliga är ju det kinesiska nyår som äger rum den 14 februari (alla hjärtansdag). Vi på mammas sida av släkten har bestämt att vi ska träffas i Göteborg  och fira, ser fram emot det men tydligen vill mamma inte åka och min bror ska på SM i sundsvall så jag får förmodligen åka ensam.

Förutom det självklara att det är nytt år så har även jag några nyårslöften, frågan är bara om jag kommer att klara av att hålla dom, kanske i en vecka eller två men sen så får vi se:

* Jag ska sluta småäta
* Jag ska minska på mitt sockerintag av alla slag
* Jag ska träna mera
* Jag ska shoppa mindre

Bilderna från nyår har jag inte lagt över på kameran än i brist på ork. Lägger upp några bilder från julen längst ner men nu ska jag ta ett lång bad.




Sötmartin                


Bossebus


Ah xoon


Taggad på 21:an


Henrik och Melissa


Monika fick den största presenten


Vic förlorar på kort
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Älskar dina nyårslöften Ida ;) Käns som att det inte alls är det du säger att du ska börja med varje dag .... Hmmm!

2010-01-04 | 00:30:57
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Olivia

Asså Ida, du tror på nyårslöftena? <3

2010-01-04 | 23:01:57
URL: http://yolivia.blogg.se/
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

DINA BILDER ÄR RANDOM!

2010-01-07 | 17:00:11
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: