En helg

Fredag:
Gymade med Olivia efter skolan och senare på kvällen blev det "I love you, beth cooper". Helt okej film faktiskt, liiite överdriven men när man är på trött-humör är allting roligt. Hade en massa nyttigt tilltugg så känner mig duktig efter att ha gymmat en helvecka nästan och sen så äter man nyttigt till film.

Lördag:
Var med Yidi och letade saker till hennes nya lägenhet, hittade inget som var prisvärt. Upptäckte precis att lampor är asdyra ju, sjukt att man kan lägga flera tusen på en lampa som inte gör så mycket mer än att samla dam. Vi bestämde oss att göra något vettigare så vi köpte lite ingredienser och lagade mat istället. Har inte orkat överfört bilderna än för jag är för laaaat!

Söndag:
Woo.. svårt att gissa vad Ida gör på söndagar va?
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Jag tror att jobbar på söndagar, men jag hoppas att hon sover :)

2010-01-25 | 01:15:36
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bjud på mat nästa lördag!

2010-01-25 | 15:16:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: