E n d a g t i l l



Snacka om trött! Min svenska krönika är äntligen klar i alla fall, håller på med idrottuppgiften när man ska jämföra två olika jobbmiljöer och svara på frågor. Har kommit halvvägs faktiskt, men snart ger jag upp för jag håller på att somna framför datorn. Inte blir det bättre när jag tänker på att jag måste gå igenom engelska boken igen eftersom att det är "bokprat" imorgon så tänkte jag att jag skulle kolla igenom den igen men det får bli ikväll.

Jag har varit duktig och gymmat idag med Olle och sen tränade jag styrka med Len, eller han tränade och jag kollade på för jag var redan så trött efter gymmet och han bara fortsatte att vara omänsklig som jag kallar det. Ska göra klart mina "hemuppgifter" så fort som möjligt nu så jag slipper sitta med det hela kvällen.

Har tänkt på en grej, Om Pinocchio säger: Nu kommer min näsa växa. Ljuger han då eller inte?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: