Drömmar om min blogg

Låg och sov nyss och fick en bild av min blogg i huvudet, så började tänka på hur länge jag har bloggat? Visade sig att idag är det exakt 1 år sen jag började blogga. Så jag är ganska tuff som har hållit på så här länge och det kommer förmodligen blir mer. Var tvungen att gå tillbaka till mina gamla inlägg och läsa dom, kan ju säga att man ser att jag har förändrats på skrivssättet en hel del. Förstår inte hur jag skrev förr, mina meningar och allt annat var ju käpprätt åt helvete. Sitter och garvar över hur fult jag skrev för bara 1 år sen, hoppas min svensklärare märker vilka stora framsteg jag har tagit!

Ska fortsätta med layouten över hemsidan för lilla saigon (där jag jobbar) men har glömt bort så mycket fast när man väl kommer igång så kommer man på saker efter ett tag. Har aldrig gjort hemsida för restauranger och vet inte riktigt hur dom ska se ut, men tror jag vet hur jag vill göra.



Ge mig utomlands och ledighet och pengar!

Ciao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: