Devil beside you



Kollat klart ännu en till drama serie! Tänkte på en sak häromdagen " hur många drama serier har jag sett? " Svaret blev alldeles för många! Enda sen jag var nyfödd har min mamma kollat regelbundet på olika drama vilket leder till att jag dras in i världen och fastnar totalt, vad som inte är så dåligt är att jag har lärt mig prata och förstå två olika språk helt flytande av att bara kolla film.

Det lite sämre är att när man väl fastnar för en serie så kan man inte sluta, vilket leder till många sena nätter och okoncenterade lektioner i vissa fall faktiskt. Speciellt i mitt fall, jag har alltid varit sån som inte kan sluta kolla/läsa när det händer något spännande utan jag vill veta slutet och hela handlingen på vägen dit.

Nu måste jag sova för har fått alldeles för lite sömn dagarna som har varit och var helt utslagen idag på sista lektionen. Imorgon blir det att träna judo på eftermiddagen men eftersom jag slutar tidigt imorgon så ska jag hitta en ny drama serie att kolla på, någon som har nå bra tips?

Ciao
Postat av: Nancy!

älskar den serien!

kolla på my lucky star om du inte har sett den!;D

2010-01-14 | 17:15:38
Postat av: Anonym

älskar den serien!

kolla på my lucky star om du inte har sett den!;D

2010-01-14 | 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: