Allting är i uppsala!



Bara för att alla ska förstå bilden ovan så måste jag nog förklara lite. (ignorera mina stavfel okej!?)

Det var nämligen så att idag när jag kom hem från jobbet och var aptrött efter att ha jobbat i 9h så bråkade min lillebror med mig om toaletten, jag tycker det är ganska självklart att jag ska ha toan först för jag är dödstrött och har jobbat hela dagen medan han har kunnat använt toan under dom 9h jag inte var hemma.

Tror ni han brydde sig? Nej, så bara för att han skulle sega på toan bestämde jag mig för att hämnas genom att gömma alla hans kalsonger som en trevlig överraskning till imorgon när han vaknar. För övrigt så är "I Uppsala" ett internskämt som inte ens jag har fattat men tydligen så ligger allting i Uppsala verkar det som.
Postat av: Olivia

SV; hahaha nä det menar du inte xD billigt med fika på ikea :D lätt att vi ska dit ;)

2010-01-31 | 23:18:27
URL: http://yolivia.blogg.se/
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!



Kön ringlar sig lång fram till cafeterian där mattanterna på John Bauer Gymnasiet i Gävle varje rast säljer sina prisbelönta mackor. Det finns olika smaker, men mest populär är nog curry mackan som varje dag räddar dussintals elever ifrån kurrande magar.

2010-02-02 | 14:50:22
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: brorsan

hörru din yuppsala bo :P jag hade varit borta på läger hela den helgen daahhh ;P

2010-02-09 | 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: