Visste du att..



Bland annat saker som denna får jag göra på jobbet, trivs jättebra och det är synd att veckorna går så snabbt har bara 2 veckor kvar nu.  Alla är jättetrevliga, speciellt mot mig om jag ska vara ärlig. Fick en biobiljett igår, bara rent sådär ändå, i tisdags blev jag bjuden på semla och idag blev jag bjuden på muffins. För övrigt kom det en jättestor hund till jobbet idag, mankhöjd på 76cm. Var någon fotograf som hälsade på och tog med sig hunden, kan ju lova att jag blev lite rädd först men det var en snell hund.


Mina berdömda 91:- kvitton

Hittade lite gulliga grejer på yesstyle igen

Måste hitta något sätt att övertala mor min, hur övertalar man sin mamma att låta en köpa kläder för 2000kr på internet? Speciellt min mamma.. btw så håller jag på och kollar 4 olika drama just nu och ingen av dom har kommit ut helt så därför har det inte blivit nå inlägg om nå drama på sistonde.
Postat av: G2 / Gosia

Nejnej, istället för den blåa!

2010-02-20 | 14:07:05
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

SERIÖÖÖST var försiktig med det där busskortet, blir det avmagnitiserat så är du fucked :P

2010-02-21 | 04:30:25
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: EMILIA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! jag trodde det stod: bananodlare plockar bananerna gröna och sLickar dom :'D



förresten är dina kvitton fett lol!

2010-02-24 | 01:05:04
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: