Slöseri med tid?

Tänkte berätta lite om min spännande helg eftersom inget blev som jag hade planerat men det var bara att skratta åt situationerna och försöka göra det bästa av det hela.

Fredagen:
Började med att jag vaknar i lagom tid så jag hinner med tåget till Uppsala, sitter och är bra utråkad med tanken på att jag inte har något att göra men det handlade bara om 1h så jag tyckte det var onödigt att släpa med sig dövikt för jag orkade inte bära. Väl framme i Uppsala runger jag morbror som försöker leda mig via telefon till hans jobb, det lite svåra är att jag har dubbelt så korta ben som honom så för att hinna med hans beskrivning måste jag praktiskt taget springa och alla som känner mig vet ju hur gärna jag springer *aldrig*.

Åt iaf sushi buffe hos morbror, satt bra eftersom jag var för lat för att äta frukost under morgonen. Sprang runt lite i Uppsala för morbror skulle uträtta ärenden och som sagt så har han dubbelt så långa ben som mig och är runt 1.90 så jag fick springa igen.. Inte nog med det så hann vi knappt med tåget heller så fick springa till tågstationen och som i en mardröm så går mitt axelband på väskan sönder precis när vi står på station och inte märker min morbror det så han fortsätter springar och jag tvärstannar för att hämta min väska men jag hann ikapp honom.

Sitter och dör av tråkhet på vägen ner till Stockholm, inte nog med det så dör min mobil och jag har ingen musik att lyssna på. Väl framme i Stockholm går jag och Momo runt på stan för att döda lite tid innan nästa tåg, åt glass och sprang igen.. Höll på att missa tåget till gbg för vi stannade vid pizza hut för att köpa med mat på tåget. Men bara för att jävlas så kommer tåget försenat och det är ett vanligt loktåg istället för x2000.

Kommer 1h sent fram till gbg och kan säga att dom 4h var bland det värsta i mitt liv, snacka om att dö av trisstress och när vi äntligen var framme vid 23.00 får jag reda på att vi ska träffas i Gnosjö och inte alls i gbg! Min kusin hämtade oss och framför mig väntade 1h 30min bilresa till Gnosjö! Gnosjö är en obefintlig liten håla i småland som man inte ens märker att man åker igenom för den är så liten, kan säga att jag plågades lagomt mycket den dagen.

Lördagen: Eftersom mitt mål med resan var att få shoppa så bestämde vi oss för att åka till Värnamo för Gnosjö har inga affärer, vi kom frem 14.45 och allting stängdes 15.00, var bara att vända och dra hem igen. 1h bilresa i onödan.. Gissa om jag började bli åksjuk och få en riktig taskig huvudvärk?!

Hämnades genom att äta resten av dagen, vill inte ens veta hur mycket jag stoppade i mig men tänk er att jag vaknade på natten av att ha ätit så mycket att jag fick kramp i magen och smärtor i ryggen för min mage var så tung. Har nog aldrig stoppat i mig så här mycket i hela mitt liv och det var definitivt en engångs grej, fyfan vad hemskt jag mådde sen!

Söndag: Hemväg! Wiho! sitta i bil 1h 30min till gbg och sen 5h tåg hem till Gävle, det enda jag hade att roa mig med var min mobil.. om det var något tillfälle jag trodde jag skulle dö så var det då. Man kan inte ha haft mycket tråkigare än vad jag hade, satt bredvid en kille från lumpen/armen vet inte vad man shit va allvarlig han såg ut, höll på att bli tokig och satt och skratta lite smått åt honom, stackarn. Kan inte vara lätt att sitta bredvid en liten flicka som inte kan sitta still och ler som en idiot.

Många av släktingarna undrade varför jag ens åkte,
BARA FÖR DIN SKULL NANCY! HOPPAS DU FÖRSTÅR HUR JAG OFFRAR MIG BARA FÖR DIN SKULL!!!!!
Postat av: Nancy!

Ahh tacktacktack Ida (H) älskar dig så mkt så inte det inte går! ;D

2010-02-16 | 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: