Skola la la

Sitter i skolan på mitt sportlov! Känner mig duktig faktiskt, ska ha japanska senare idag vid 16.00. Håller på med hemsidan som inte vill fungera, hur svårt kan det vara att lägga upp en hemsida på internet egentligen? Jag fattar inte alls och jag kan inte och VILL NÅGON HJÄLPA MIG?

Vaknade tidigt idag för att jag skulle luncha med Tove nere på stan, blev subway-macka för det är en students sista utväg när det krisar i plånboken. Gick omrking på stan och inskaffade mig en tunika, ny foundation, örhängen och godis. Bilder kommer upp senare som vanligt.

Som dom flesta har märkt har mitt busskort krånglat något enormt fast på ett positivt sätt, jag har åkt flera gånger men det har inte dragits av några pengar av en konstig anledning så för ett tag sen krånglade det ordentligt och började fungera som vanligt men under den tiden då jag fortfarande hade 91kr kvar på kortet så har jag åkt för över 200kr utan att det dragits av något. Har kort(foto) på alla mina fina kvitton som jag ska lägga upp senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: