Ny Mobil!!


Köpte ny mobil idag, röd vit sony ericsson U100i. Vill inte ha touch eller iphone för jag garanterar att jag kommer ha sönder eller tappa bort den så lika bra att hålla sig till ordentliga mobiler! Fast den är jävligt mysig denna mobil, har aldrig haft en sony ericsson förr men nokia hade dåligt utbud för tillfället.

Köpte även en ny mössa nere på stan idag. Bra Ida! Nu när vintern snart är över så köper du en mössa, smart flicka sa mamma till mig idag. Bättre sent än aldrig skulle jag vilja påstå, sen så kan jag använda den nästa år med.

Nu ska jag passa på och dö i några timmar innan jag vaknar då jag ska ta itu en hel dag med Tove och Alexander, får se hur pass levande jag är efter det då.  Är skyldig dom 150kr godis för jag förlorade wasabi/ingefära tävlingen senast, dom tål ju allt som maskiner hela högen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: