Miss no good



Har kollat klart en drama till! "Miss no good" Den var grymt bra faktiskt och är en av dom jag skulle rekomendera till såna som kollar, dock så har Rainie en otroligt irriterande röst genom hela serien men efter 2-3h har man blivit van och bryr sig inte om det. Jag har bara sett en massa taiwanesiska dramor nu på sistonde faktiskt, kan inte hjälpa. För i stort har jag sett alla HK-drama som finns och jag tycker inte om japanska + koreanska dramor så överdrivet mycket.

Idag var det slappt som bara den i skolan, första lektion var att ta igen rester och jag hade inga så satt och förberedde material inför kommande veckor. Andra lektion hade vi rörlig bild A och skulle planera vårat program-manus, det var i det minsta vi gjorde den lektionen.

Vi bestämde oss för att utföra ett experiment istället, det gick ut på att jag skulle sitta på en stol och ha fyra kompisar runt mig. Sedan skulle dom lyfta mig med ett finger var, så vi räknar från 1-10 sakta samtidigt som vi andas synkat och dom lyfter mig över 1m med 4 fingrar sammanlagt!! Kändes som värsta lufttrycket och jag bara flög upp, sjukt att det fungerade faktiskt men det är defintivt något man bör testa.

Poängen är att man övertalar hjärnan att personen som sitter är "light as a feather, stif as a bord" eller väldigt lätt bara och när alla lyfter samtidigt och tror att det ska vara jättelätt så fungerar det, jag flög seriöst upp av bara 4 fingrar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: