GÖTEBORG!


(för er som inte förstår så lägger man pengar i dom röda kuveren)

Imorgon så bär det av till göteborg, ska vara där över helgen bara men ska bli trevligt att få åka bort lite. Om det inte blir nå shopping ska jag äntligen beställa mina kläder från yesstyle, har suktat efter kläderna där och alla mina favoritplagg har försvunnit men har hittat nya favoritplagg idag hehe.

Har gymmat idag med Olle, kände mig duktig att gymma nu innan jag åker iväg på helg och blir gödad med mat. Eftersom det är kinesiskt nyår så ska det firas med massvis av mat har jag bestämt! Kommer nog inte uppdatera nå mer fram till måndag men hoppas alla har en trevlig helg och gott nytt KINESISKT nyår!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: