Ge mig visa/mastercard då!



Hittat liiiiite snygga kläder på internet då, synd att man inte har visa eller mastercard så man kan betala bara. Mamma vägrar betala i förväg (tror det är för att det är runt 2000kr) och jag har ynka 3 månader + 5 dagar kvar innan jag fyller 18, sen så kommer det ta tid att fixa mitt kort osv. Ledsen jag blir nu x(

Som plus så har jag världens trevligaste apu-plats, skulle kunna jobba där på riktigt. Är på en reklambyrå som heter kilometer, får pyssla med grejer som jag tycker om hela dagarna och göra skarp-projekt till deras kunder. Jättetrevliga människor och alla tycker om att äta precis som jag! Blev bjuden på semla på jobbet och åt subway lunch med Olle så det är bra mycket grymmare än skolmaten!

Har äntligen lagt upp hemsidan för lilla, och klaga inte på layout:en! Jag har gått A kursen i webbdesign så förvänta er inget fantastiskt men den fungerar iaf www.lilla-saigon.se. Hade världens problem med att lägga upp hemsidan för jag har aldrig gjort det förr, så satt och pilla runt lite grann nu och det var enklare än något jag någonsin har gjort.
Postat av: G2 / Gosia

Det är väl inget fel på sidan?

Men kan du inte ändra bakgruden på texen?

2010-02-20 | 02:27:15
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: