Tillbaka till onsdag

Aa, vi vet alla vad som händer på onsdagar.. Veckans mitten-dag som är hemsk och bara borde försvinna från kalendern! Duktig som jag var så klev jag upp 7.30, stängde av datorn och tände lampan sen när jag tänkte kliva upp ur sängen måste jag väl ha drömt att jag gjorde det för där låg jag kvar stendöd till 09.00.

Med en förbaskad panik flygar jag upp ur sängen och skyndar mig till skolan, glömmer den ena grejen efter den andra och springer fram och tillbaka genom lägenheten. Väckte allihoppa och hinner få en utskällning innan jag pyser.

Fint som det är så har jag heldag idag + japanska efteråt. Är trött som sten och så ska orka laga mat med Helsing senare idag. För övrigt så beställde jag 3 plagg från yesstyle men tydligen är 2 av plaggen slut på lagret så det var ju über kul det med.. Jävla onsdagar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: