Behöver bli frisk!


(Borde städa skrivbordet, iaf så jag får plats med datorn.)


Starting tomorrow behöver jag en seriös dos utav friskhet

Torsdag - Läkerol Arena 16:30 - 21:00
Fredag  - Frasses 00:00 - 04:30
Lördag  - Christmas party (Läkerol arena) ?? - ??
Söndag - Lilla 11:00 - 21:00
Måndag - Lilla 17:00 - 21:00

Ibland undrar jag också hur jag hinner med skolan men det är inte så svårt som det ser ut. Bara att göra klart det man ska på lektionerna så fixar oftast resten sig. Den enda kursen jag praktiskt taget får läxor i är japanskan och eftersom jag har lätt för språk kommer jag ihåg 90% efter att ha läst det en gång.

Nu ska jag bara koncentrera mig på att bli frisk så får vi se om jag överlever dessa dagar eller inte.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: