Tillbaka i Västerås


(Lunchen idag på jobbet, försöker bli nyttig. Igen..)

Wiho, hade superskoj i Gbg. Vände på dygnet skapligt bra och hann träffa fler kusiner än jag räknat med. Har ätit riktigt mycket med skräpmat, druckit läsk och sovit dåligt. Tror ni jag mådde lite dåligt på jobbet idag? Bara av att gå från köket till kassan så blev jag kallsvettig och helt yr, härligt att jobba 10h när man är zombie.

Ska jobba denna veckan ut och till helgen ska vi förbereda mat inför ett bröllop, kommer alltså blir hard work work. Men sen är det London, kommer tjata otroligt mycket om det här på bloggen så stå ut.

Nu är det dags att dejta kudden men känns inte som om jag kommer få sova på ett tag, min kära far har parkerat sig framför tv:n vilket är 1m ifrån min sovplats. Mycket riktigt, jag sover i vardagsrummet under min vistelse i Västerås men ska väl inte klagga. Tak över huvudet och något tort att sova på är huvudsaken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: