Te amo


Rihanna - Te amo

Lite musik för att väcka upp mig på morgonen, valde att somna vid 5 igår och tydligen tyckte mannen som klipper gräsmattor att jag sovit tillräckligt vid 11. Det värsta är att jag inte kan somna om, tydligen har Rickie väldigt roligt åt det med. Han är helt upptagen med att prata med diverse saker i sin omgivning, lampan och tv:n är två helt klart favoriter. Man kan inte klandra en 3månaders baby I guess..

Tråkigt att jag inte har nå nya bilder att ladda upp, tror det kommer bli en katastrofal bildbomb när jag kommer hem dock. Palla inte den hära grejen med att mobilblogga och jag kommer inte ha med mig dator heller så detta är mycket möjligt mitt sista inlägg innan tisdag 17aug. (Ska ladda upp en sista haiku med)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: