sovmorgonar, mjölk och datorn



Shit vilken rebell jag är, dricker mjölk tills jag spyr snart. Har inte druckit mjölk på hur länge som helst. Delvis för jag är laktosintollerant och det går ju inte få tag på såna grejer i London, inte direkt så jag går och köper mjölk när jag är där på semester. Sen så orkade jag inte när jag var hos pappa så det har inte blivit nå mjölk på 2 månader snart.

Älskar att jag får sova praktistk taget så myclet jag vill, bara det inte går överstyr och att jag inte vänder på dygnet. Morsan ser till att ringa nån gång efter 13 för att se till så jag vaknar, galet skönt är det!

Ska spendera varenda lediga minut framför datorn idag, min enda sanna man och kärlek <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: