Sista sommardagen?



Har haft en otroligt mysig dag idag, verkligen en riktig sommardag med bra väder och bara mysiiiiigt. Vaknade så sent som jag bara kunde, måste ju utnyttja det medans jag kan. Tog och gjorde mig iordning riktigt långsamt, skulle träffa Natta vid 15.30 och dra ner till kvarnparken för att huffpuffa.

En chailatte, en chocklad doppad munk och ett samtal till Martinelle sen var vi på väg. Satt tills solen inte ville hålla oss varma längre så vi bestämde att vi skulle ha film-maraton. Natta banga, och halvvägs hem kommer jag på att jag inte har någon hemmanyckel. Så jag och Martinelle får svänga förbi den nya lägenheten och hämta nyckeln men så lätt kommer man inte undan, vi var tvugna att tapetsera hallgarderoben och det såg riktigt hemskt ut hahah.

Såg Babylon A.D med Vin Diesel och halvvägs igenom däckade Martinelle, stackars pojk blev väckt och får gå hem till Andersberg. Inte mitt problem för nu ska jag sova och drömma sött, laddar upp allt från London-resan senare hinner inte just nu. Är upptagen med att packa och sånt för vi flyttar nästa vecka och allting i lgh blir mindre utom mitt rum, bara för mitt rum just nu är så litet redan så jag kan inte få ett mindre.

Tack för hatten Martinelle =)
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Hah tur att jag hade lovat Tah då, annars hade jag också blivit tvungen att tapetsera! :'D Då kan jag lova att garderoben hade sett värre ut!

2010-08-20 | 08:33:06
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: