Fullfart!


(Gnosjö 2010)

Japp, klart jag ska jobba det första jag gör när jag kommer hem. Börjar imorgon på Lilla igen men det dröjer inte länge innan ledigheten knackar på dörren. Ska förmodligen iväg på släktträff den 24sep i lilla Katrineholm, Miki som inte har något liv har räknat ut att om alla kommer blir vi 45pers i en 4:a med två toaletter.

45PERS ?!?!? Hur fan får man plats? Hur ska porslinet räcka? Toalettpapper? Varmvatten?(dom bor i villa), Mat tre gånger om dagen till 45 pers är inte att leka med. Galet kommer det bli men det finns inget jag ser fram emot lika mycket som släktträffar, bara vara med mina närmaste och umgås.

Har ett otroligt soft schema och börjar skolan på torsdag, ska satsa på det jävla körkortet nu när jag hinner plugga. Blir helt galen på alla i omgivningen som lyckas och så sitter jag här och har failat tre gånger liksom. Ibland är inte livet rättvist...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: