Första dagen.. på jobbet


(Snart syns vi igen mina vänner)

Om jag någonsin klagar på att det är jobbigt på Lilla igen så hugg mig med en kniv, slå mig med något hårt i huvudet och fråga om jag kom ihåg sommaren 2010. Aldrig någonsin ska jag klaga(medvetet) om att det är jobbigt på Lilla för det är ingeting jämfört med vad jag har gjort denna sommar.

När ni alla andra(dom flesta) började skolan idag så var jag upptagen med att sova, riktigt länge eftersom jag börjar på torsdag. Mäktigt! Träffade Helsing idag efter jobbet, han sitter och taggar mig på att dra till Japan nästa år. Är med stor sannolikhet att jag gör det, frågan är bara när.

Men det kanske är dags att "varva ner" är ju en dag imorgon med. Ska till självaste Martinelle och kolla film innan jag drar ut på en tisdagsfylla med Anden. Känner att mitt hälsosamma liv bara flöder igenom mig.. eller inte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: