A GREAT DAY


Nu är det mycket minus i huvudet. Trött är jag ju definitivt efter att ha supat i tisdags och sen vaknat tidigt för att flytta på onsdagen hela dagen, lagomt bra så börjar skolan på torsdag(idag) men eftersom det är så många fel på den nya lägenheten var jag tvungen att vakna 07:00 för att öppna dörrar och berätta vad som va fel.

Idag trodde jag att man skulle få sluta tidigt men icke sa nicke, jag slutar 16:00 och då är det bara raka vägen hem för att flytta dom stora grejerna. Sängen, skrivbordet, soffan, matbordet, stora bokhyllor.. Great! Mitt huvud är så tugnt just nu att jag inte ens orkar hålla det uppe, ligger med huvudet på bordet och försöker se aktiv ut på en lektion där inget händer.. GREAT DAY!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: