Ordning och reda, belöning på freda'



Rensade min garderob idag! Haha nejdå, jag vek i ordning allt bara. Ville inte visa bild på hur stökigt det va innan. Har städat heeela rummet idag, dammat alla hyllor och plockat ner allt från bokhyllan och torkat. Har inte ens fuskat med fönsterbrädan utan tom den är torkad! Tog mig seriöst 4h att städa igenom hela mitt rum och det är inte speciellt stort fast det var väl det att plocka ut hela garderoben och vika allting som tog en bra massa tid. Ska inte klaga på att jag har för lite kläder nu på ett tag, på bilden är min garderob halvfull bara så det skulle få plats med lite till men får spara det till sommaren.

Har varit duktig och bakat cheesecake till min familj som en liten belöning. Glömde den i ugnen så den hade svält upp jättemycket men tydligen så tycker dom andra om det, fluffig mjuk blaaah. Jag ville ha en riktig cheesecake inte nå överhettad som smakar fluffigt. Bättre än inget iaf, tur att jag köpte sojamjölk så jag har något att kompensera med!

Nu blir det lite plugg och sen ska jag nog kolla nå disneyfilm med lillen, det är mysigt att kolla disneyfilmer och få lite nostalgikänsla. Annars är det harry potter maraton på tv nu, vad borde man se?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: