Lite ljusare färger


Vi gör CD-omslag i kursen desktopp, blev ganska nöjd med min men är inte klar än.

Updates:


* Kände att min blogg vart ganska mörk med grå bakgrund, så tills jag hittar en mysig bakgrundsbild får det vara vitt istället.

* Tove klippte lugg på mig igår, känns väldigt skönt! Bilder kommer senare.

* Ska på UC 8/4!

* Jag ska åka till England i sommar med Miki och jag kommer vara över 18! Ge mig sommar nu!!

* Har snart gjort klart alla skoluppgifter så ser fram emot ett ledigt lov!


Nu ska jag försöka kämpa mig igenom dom sista skolgrejerna octh sen ta ett låååångt varmt bad med datorn. Ja, jag är så drama beroende att jag fixar en förlängningssladd till toan och gömmer mig där inne i över 1h. Badar man över 1h behöver man fylla på nytt varmvatten ungefär 3 gånger men det är lätt värt det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: