Jobbigt läge!

Min mobil är som sagt stulen och dagarna går inte lätt fram. Jag brukar prata i telefon i snitt 2h varje dag och skicka x antal sms men nu när den är borta kan jag liksom inte göra något. Det känns ganska så otroligt-förjävla-tomt varje dag utan mobilen, om man säger att min dator är min man, min make, min själsfränd så är min mobil åtminstone min hemliga älskare. Alltså är den otroligt viktig för mig, jag överlever utan men jag känner mig väldigt tom. Man kan säga att vem fan det nu än var som snodde min mobil så är personen ett jävla tredjehjul som förstörde våran relation!

Kollar drama som är helt ny och det kommer ut ett avsnitt i veckan så har inte hunnit kolla klart någon drama serie än delvis beror det även på att det har varit så sjukt mycket skolarbete, gjorde yttligare ett prov idag. Japanskaprov, busenkelt och gick hur bra som helst! Kul att jag lärde mig runt 300 glosor så fanns dom inte ens med på provet.. starkt jobbat!

Ska gå igenom lite grejer inför morgondagens Engelska B nationella prov, 100min writing yeah! Seriously, I'm already bad at writing in swedish and now they want me to write a essay or something like that in english. This is gonna be a long long night..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: