Fest i huddik!

Skönt, borta bra men hemma bäst måste jag faktiskt säga. Var borta i huddik över helgen har ingen aning om vart men i östra huddik ungefär. Festen var riktigt kul, träffade många nya roliga vänner men synd att Robin glömde sin tröja och min mobil är borta!! Jag är sån klant, lade ifrån mig mobilen på ett bord för jag skulle hålla i dricka och nu så hittar jag inte min mobil och det går inte att ringa den heller. Har fortfarande försäkring på mobilen men min mobil är ju som halva mitt liv om inte lite mera tom. som att tappa bort ena handen känns det som, helt tomt och det känns tydligt att det är något som saknas.

Nu sitter jag på balkongen i den mysiga solen och tänker sitta här i tills solen försvinner, då blir det dags att göra skolarbete igen. Wihoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: