Easy fortune happy life



Namn: Easy fortune happy life
Längd: 17ep
Värdaskådespelare: Chen Qiao En & Lan Cheng Long
Raitings: 8,5

Han ska få ärva 80 biljoner, allt han behöver göra är att gifta sig med den kvinnan hans farfar väljer.
Hon bor i skogen med hennes farmor och bror, fattiga men lyckliga.
Han skickar en torped och försöker döda henne.
Hon förlorar hennes farmor och huset brinner upp.

Hur ska det fortsätta? Första gången jag mött en drama med så invecklad story och så många händelser på så liten tid. Om man inte hänger med i dom första avsnitten är man helt lost sen, dom använder sig av "icebergs" liknande metoder i film med så man får lista ut väldigt mycket själv. Verkligen en bra drama som sätter familjerelationer på högnivå. Nackdelen var väl att eftersom jag sett så mycket drama så satt jag och snabbspolade i slutet för att jag ville se deras reunion istället för när dom gråter i varsitt hörn, alltid så i slutet på drama. Får oftast sitta och spola igenom slutet för det enda som händer är att dom ångrar vad det nu var för kraftigt misstag dom gjort och så gråter dom och sen så är det en super gullig reunion men enda så kan jag inte sluta kolla..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: