Dags att slappna av?


Äntligen lite sol idag då!

Hade en elevledd lektion i judo ensam i måndags, det var inte så svårt med tanken på att jag är van men det var inte lätt om jag säger så. Det gick bra iaf, lite träningsverk har jag hört att dom fick men det bevisar bara hur otränade dom är hehe. Idag så hade jag muntligttal i rörligbild A hade en filmanalys av filmen "Pay it forward" den gick hyfsad den med, om man tänker att jag aldrig hade gått igenom hela talet och ppt blev klar på morgonen när jag kom till skolan. Dessutom så var jag först upp men jag klarade över G iaf.

Eftermiddags lektionen var inte lika gullig, hade nationella muntliga prov i svenska B och det var inte något jag direkt var så förtjust i. Dock så visade det sig att det gick bra och jag pratade i 4min30sek, max var 5min så den tiden var bra! Har äntligen blivit av med lite skolarbete som suttit och tygnt ner mina axlar dom senaste veckorna och det känns mycket lättare nu.

Har pluggat hela dagen med Helsing inför vårat tok-insane-snea japanska prov på 110 sidor! Det är 12 kapitel + glosor vi ska ha prov på och kan ju säg att det är bra och börja plugga NU. Vi tog oss igenom 8kap innan mina ögon vägra hålla sig öppna, så bestämde vi oss för att kolla en film. Eller kolla och kolla, jag somnade ganska så direkt när vi slog på filmen och väcktes ungefär 4-5 ggr av att Helsing sa: Har du somnat? Tok trött är jag nu och ska slå på lite drama så jag somnar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: