Dagen som alla andra

DTP provet idag då. Gick på ungefär 10min sen så var jag klar, glömde faktiskt kolla igenom provet på slutet och jag tror jag glömde läsa den sista frågan. Enligt dom flesta så fanns det frågor som jag inte ens visste om men vi märker väl när vi får tillbaka det.

Tagga nationella imorgon då, märkte nu att all frukt hemma har blivit uppäten tydligen och någon har druckit upp halva min juice. Måste seriöst sätta lappar och tejp på mina grejer i kylskåpet för annars är det någon som kommer och äter upp det.

Kollar drama nu (så klart), har gjort en massa skoluppgifter och har en del kvar med, är väldigt försiktig med att inte hamna efter i skolan. Vill inte ha en massa restuppgifter osv så försöker bli klar så fort som möjligt för när väl högen bildas kommer det vara omöjligt att bocka av den. Nu börjar det bli kväll så en mugg nyponsoppa och lite bra drama sen så sover Ida fint till imorgon!
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Fan va sugen jag blev på nyponsoppa :'(

Vi måste också sätta lappar på allt ;)

2010-04-24 | 01:13:57
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: