CD-omslag



Nu ska vi inte total dissa Idas musik det första vi gör. Jag vet mycket väl att jag har en extremt blandad smak och det är sällan någon som tycker om exakt allt.. eller om ens något. Vad vi kan vara ense om är ett mitt CD-omslag blev ganska så snyggt!

För övrigt så förstår jag inte varför man sänder drama så konstigt, ett avsnitt i veckan är inte hälsosamt! Jag sitter och vändas efter varje avsnitt och måste vänta en hel vecka på nästa. Kollar på P.S Man just nu och fattar inte att jag ska behöva vänta 10 veckor innan hela serien har kommit ut. Kan ju lika gärna gå och hänga mig nu för livet blev inte längre värt att leva typ.

Ska till körskolan imorgon och boka tider, leta efter billiga priser med! Ska ju ta körkort lagomt till sommaren tänkte jag men känner hur det svider i min plånbok. Dock så är det ju jag som använder körkortet och ingen annan så lika bra att jag betalar för det med i guess.

Till sist, TAGGA UC! Två dagar kvar sen drar jag och Tove till Uppsala i fyra dar'. Ska försöka komma ihåg allt jag ska ha med mig, måste börja skriva på en packningslista snart. Ni kan ju tänka er att jag lägger när 1h varje dag på att välja kläder, om jag då ska packa för en vecka så behöver jag minst en dag + en STOR väska.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: