Autumn's concerto



Namn: Autumn's concerto (next stop, happiness)
Längd: 21ep
Värda skådespelare: Vanness, Ady, Xiao bin
Raitings: 10!

Nu var det ett tag sen jag såg klart en drama, men skyller på att jag inte var hemma. Var ju på UC så det är därför jag inte har sett klart någon serie på ett tag. Iaf så är detta en av mina bästa dramor just nu, definitivt ingen nybörjar drama och för såna som inte kan dra egna slutsatser. Det unika med denna är att det är ett 6års hopp framåt i tiden mitt i draman, påminner om "Fated to love you" som för övrigt också råkar vara en av mina bästa dramor.

Den är genomtänkt och Xiao bin(lilla pojken) är den sötaste skådespelaren genom tiderna, mina 3 senaste draman som jag har kollat så har han medverkat och spela rollen som "den mogna sonen" fast han bara är 5år. Här en drama jag verkligen skulle rekomendera fast det gör jag med alla dramor jag har sett men denna är lätt på top 10 listan och jag har säkert sett över tusen med serier så den hamnar bra till.

För övrigt så har min dator dött, lånar lillebrors dator lite just nu när han inte är hemma, förstår inte hur jag ska överleva min helg om jag inte får en ny batteriladdare till datorn. Kul att det är min fjärde batteriladdare som går sönder hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: