The world is smiling, smiling at me!

Usch så bra en dag kan bli ibland. Imorse när jag vaknade var jag inte alls sugen på att vakna, nope hade varit vaken sent igår kväll och kollat film eftersom mamma var ute och festade så passade på att vara uppe till 2-3 nångång, inte för att hon brukar tvinga mig i säng när hon är hemma men när hon inte säger till har jag en tendens av att glömma tiden och inte lägga mig bara. Hur som helst, jag var inte pigg och vill inte kliva upp men eftersom Tove är så söt och snäll och skulle gå med mig till skolan kände jag mig lite tvungen att kliva upp. Tog en tröja jag inte har haft på mig sen i julas men den satt fortfarande bra, när man är nöjd med sitt klädval mår man lite extra bra. Om ni har tänkt på det, för vem mår inte bra av att känna att man ser bra ut? Nu såg jag förmodligen inte bra ut i allas ögon men huvudsaken är att jag tyckte att jag såg bättre ut än när jag går klädd i mjukisar.

Förutom det så blev jag glad över att skolan gick ovanligt lätt idag, först skrev jag en engelska uppsats som jag fick beröm över och det gick väldigt bra att skriva den. Oftast brukar man få hjärnsläpp och inte kunna skriva alls men denna lektion gick det bra. Fick även en grym massage som var behövlig så tack Emil för jag tror jag glömde säga det till dig (hehe), på P&F gick det helt okej. Hade våran redovisning och sen satt man och spelade tetris i 2h ungefär, läraren höll någon genomgång man inte orkade med alls men men.

Drog hem, lämna väskan och sen ner på stan för att kolla APU platser, känns som rejection överallt just nu men tänker inte ge upp! Kan inte vara så svårt att få åtminstonde 1 plats ju, inte direkt så jag stinker eller är otrevlig så borde inte vara för svårt. Jobbade idag med (hard one to guess) det som var ett stort plus med att jobba idag var att vi stängde 1h tidigt och jag fick en bonus för jag har jobbat så duktigt på senaste tiden! HF på den! 200kr extra är inte fel, nope inte fel alls!






Måste bara få dela med mig av mina otroligt gryma mormor som firade hennes 74års dag på bilden <3


Gammelfaster <3 jag har lätt den coolaste släkten (H)
Postat av: evelina

hahaha men faan vilken cool mormor!

2009-10-03 | 18:18:54
URL: http://evelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: