Shopping!

Japp, nu är jag sten fattig igen! Va nere på stan med Sanna och Lucas i lördags och shoppade. Gick omkring lite överallt och tog en fika på George's dock är chai latte på George's verkligen inte gott.. rekomenderar mycket hellre coffe lounge eller wayne's. Tillbaka till ämnet, vi gick till sist in på cubus (handlar aldrig där) och så var det 30% i hela butiken, ingen aning om varför men jävligt bra tycker jag iaf.

Slutade med att alla tre kommer ut med en varsin stor påse, jag köpte två sjalar, en tjocktröja och så fick jag en t-shirt av Lucas. Nu är jag sten pank fram till slutet av september då min lön kommer och den kommer jag spendera direkt på saker som jag skrev i förra inlägget.

Håller på att rita ganska mycket nu, kommer nog upp en bild snart =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: