Saker som är på gång

Igår kom jag hem från judolägret, helt död och kunde knappt röra mig men drog ner på stan med mor min iaf. Min lön hade kommit och jag kände för att bränna den lite grann, köpte ett par svarta zoul jeans på MQ. Väldigt snygga, synd att våran digital kamera är sönder så kan inte knäppa kort heller.

Judolägret var askul och det kom 50st barn! Var väl en aning jobbigt och med en halvavbruten tå gjorde det inte livet enklare. Måste till skolsyster så hon får kolla upp det. Tror inte en lila tå är så bra tbh.

Att äta sallad en hel vecka och bara 2 mål om dagen är en väldigt dålig diet, usch vad ont i magen jag fick. Mådde asdåligt så drog hem från skolan på torsdagen fast bara eftermiddagen men jag vägrade ge mig så fick dubbelt så ont på freagen och då var det bara att åka raka vägen hem.

Nu måste jag kliva upp ur sängen och städa rummet, någon har tömt jela min garderob på golvet och jag kommer inte ut till dörren om jag inte börjar plocka undan. Förstår inte hur det kan bli så stöligt när jag knappt är i rummet föritom när jag sover.. Måste vara någon som stökar till mitt rum.






Yummy yummy yummy for my tummy!

Postat av: Misty

men fyfan vilken jävla glass va! GIEF!<3

2009-09-27 | 18:37:36
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: