Nyttig?

Haha, tror jag har skrivit detta typ av inlägge många gånger men har misslyckas lika grovt varje gång. Nu ska jag ännu en gång börja bli nyttig, skratta så bäst ni vill eller så kan ni hjälpa mig istället. Jag är grymt dålig på självbehärskning utan tvekan att den kan jämföra sig i klass med mitt usla lokalsinne. Men jag tänker inte ge upp, jag ska bli nyttig och jag ska vinna över Tove på denna tävling som inte verkar ha ett slut. Har gått upp under sommaren och mer än så behöver jag inte säga, nu behöver jag gå ner och så har jag inte råd att spendera pengar på fika längre. Har i stortsett fikat varje dag nästan och det är inte bra.. inte bra alls.

Jag behöver spendera mina pengar på:

2 par nya jeans
bh
t-shirts i massor
skor
hårddisk
usb minne

och säkert nå mer som jag inte kommer på än, men detta är det viktigaste som jag behöver nu under hösten. Problemet är min budget, kan inte fatta att jag har jobbat hela sommaren (nästan) och gjort av med allt, närå inte allt har ju sparat undan en bra mycket men kan man inte vara rik på heltid istället?

För övrigt hade jag en jättetrevlig helg i sätra med Olle, Natta och Johan&co. Har varit duktig under helgen och gått ut varje dag för att promenera i en timme så jag får lite motion, sen har jag jobbat så då får man ju även lite motion. Men det räcker inte riktigt än, idag ska jag bland annat ut och spela tennis med Lucas. Vi får väl se hur det går med det, är jag för kass får jag väl jogga runt plan eller något istället. Eller så tränar jag extra hårt imorgon på judoträningen, we will notice.

Nu ska jag äta lite, sitta och rita ett tag och vänta på att Lucas hör av sig snart.. Om du läser detta Lucas och inte har ringt mig så gör det DIRR ffs!! =)



"Prince of tennis" en av mina favorit animés

Postat av: Misty

FUUUCK! Detta betyder ju att jag också måste bli nyttig igen. XD

2009-09-03 | 10:43:09
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: