Men min blogg wtf people!?

Vad ska jag säga?! Har blivit otroligt upptagen och hinner knappt med något annat än skola och jobbet. Har bara tröttnat som fan på att göra läxor så känner att jag måste få skriva av mig lite grann. Kan ju göra ett extremt tråkigt inlägg och skriva om hur bajs-överdrivet mycket läxor jag har men pallar inte det just nu heller.

Har försökt pluggat tillsammans med kompisar, först pluggade jag med Emil och det gick väl sådär. Jag fick liksom en uppgift gjord och sen blev det inte mycket mer läxor på resten av kvällen, däremot är det röda streck på golvet i köket, förmodligen från mitt nagellack (tack för det Emil)

Nästa försök var hos Lucas, det gick väl någorlunda bättre iaf. Men hade faktiskt en del fel i matte läxan och det hade jag upptäckt om jag vetat om att det fanns facit i boken, upptäckte att det fanns facit för läxor idag.

Senaste försöket var när Tove va här i onsdags efter japanskan, jag läste typ 10 sidor i min engelska bok och sen så låg vi bara o snackade tills vi somnade tror jag. Kommer inte ens ihåg vad som hände bara att jag somna.

Så slutsatsen är att jobba tillsammans med någon är verkligen inte lätt men när man jobbar ensam så är det ju trist! Jag borde hitta någon jag känner mig obekväm med så jag slutar prata och bara jobbar eller så hittar jag någon som är motiverad och faktiskt jobbar istället för att prata med mig.


Måste även berätta om denna bild känner jag, detta gjorde verkligen min dag! Jobbar med Emilia och Evelina på medieproduktionen och vi ska göra en seriestrip på 6 bilder, detta är en av bilderna. Tänkte att jag lägger upp samma bild som dom så inte alla bilder i seriestripen kommer upp innan vi har haft presentationen. Iaf så var det sjukt kul, vi klädde ut oss och tog kort och såg allmänt fula ut. På denna bild är jag fotograf, tack för det! Ska lägga upp hela seriestripen senare men ni får nöja er med en liten preview ~~
Postat av: Misty

schnajsig bild! vi är inge bra på att plugga XD

2009-09-20 | 00:32:10
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: