Begravd, drunknad, botten osv.



Jag har en hög av läxor jag försöker beta av men ju mer jag försöker beta av den ju mer växer den känns det som. Helt sjukt att man får läxor i nästan alla ämnen, hur ska man hinna göra dom? Vi har ju oftast 1 vecka på oss att göra våra läxor problemet är att om man är upptagen på vardagar med att jobba så måste man offra sina helger. Det är inte kul att mina helger går till studerandet, tvärtom det är snarare sorgligt att jag måste sitta hemma på helgen och göra dessa förbannade läxor.

*Jag måste göra klart Engelska B SQ har iofs bara 2 frågor kvar nu men det är såna jobbiga frågor som man måste ha jäääääättelånga svar på. Har även en engelsk läsbok jag måste läsa ut men det är tills v39 (tack för det)

*Jag har ett Svenska B tal jag måste skriva manus till och jag vet inte ens vad för ämne jag ska hålla tal om, bra att jag ska hålla talet på onsdag och jag måste hinna skriva klart för att sedan ta tid så det blir runt 3 min sen så måste det självklart innehålla minst tre stilfigurer.

*I idrotten så ska jag göra ett långsiktigt träningsprogram, jag ska träna 2-3 gånger i veckan minst 30min och måste raportera om detta varje pass.

*Matte har jag "hemarbete" som läraren kallar det för, han ger oss läxa med andra ord som vi måste göra hemma och det är inte lätt eftersom man inte har nån miniräknare men eftersom jag är JB:are så är det klart att jag använder datorn för och räkna ut mattetal

*Japanska måste jag träna glosorna vi fick, för övrigt så är våran japanska lärare awesome. Han har typ hunnit med allt man borde i ett liv och måste vara jävligt nöjd, gubben har haft över 20 olika jobb liksom!

Någon som vill göra läxor åt mig? Känner sig sådär extra snäll och vänlig? Som om det finns sånna >__>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: