Yay ^^

Började dagen med en stadig frukost + träning och sen så var det bara att ta itu med listan, kände att mitt kläddval idag var riktigt najs med!


Lagomt lyckad dag idag då! Har gjort det mesta jag sa tidigare att jag skulle och jag har hunnit göra ännu mera,
Var ner på stan en sväng efter jag övningskört med mor så vi och Lily shoppa på stan! Eller rättare sagt jag och Lily, hon handlade för flera tusen men det är väl så när man är chef och äger två resauranger. Jag köpte två par jeans, riktigt snygga! Ett par vanliga mörkblå stuprörsjeans, vill inte ha cheap monday som alla andra känner jag just nu så detta var ett kap med tanken på att dom bara kostade 250kr! Så köpte jag ett par ljusblå baggy jeans med stuprörs ben och dom sitter som gud, eftersom det är svårt och förklara så tog jag kort ist




Nu ska jag städa mitt rum och sen sätta mig och läsa svenskaboken =)

Postat av: Bella

han är inte smart xD han fattar inte hur man ens startar en dator... hahah

2009-10-18 | 01:03:40
URL: http://isabellapetterssons.blogg.se/
Postat av: Natta Jones

Åh jag har också letat efter ljusa baggy men inte hittat x)

2009-10-18 | 23:53:21
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: