SUG KUK

Till alla fittiga jävlar som inte kan uppskatta en och har det som beteende, att mobba en vare sig vän eller fiende. Fyfan för alla er som är så jävla falska och uppblåsta! Världen kretsar inte kring er och sluta vara så förbannat egotrippade.

Gick skit på matte provet idag fick mitt första IG någonsin i mitt livs historia och självklart ska ALLA trycka ner en! Över driver en jävla massa men det kändes som alla tryckte ner en och världen ville bara att jag skulle försvinna och min existens kunde dra åt helvete. Mådde så jävla dåligt och blev inte bättre av att jag sprang runt i 1h och letade efter idrottsläraren för jag hade inget buss kort, inte nog med det så skulle vi ha teoriprov och coopertest på gympan. Helt jävla oförberett för mig som va sjuk och missade lektionen innan, det gick as dåligt på teori provet, tror jag kappade hem mig mitt andra IG men vi får väl se.

Var iaf så sjukt förbannad att jag kände att det skulle bli skönt och få springa av sig lite så jag bestämde mig för att ta i under coopertestet. Eftersom jag inte har någon aning om hur lång sträckan va tror jag inte tiden spelar så stor roll, men jag kände iaf att jag presterade rätt så bra. Inte det allra bästa men åtminstonde så jag blev nöjd och

FUCK YOU ALLA FUCKASSES SOM FÖRSTÖRDE MIN DAG
MEN ETT STORT TACK TILL DOM SOM FAKTISKT FÖRSTOD HUR LEDSEN JAG VAR OCH GJORDE DET HELA MYCKET BÄTTRE <3<3<3
Postat av: Natta Jones

Puss sötfan :(

2009-10-18 | 23:54:47
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: