Frånvaro!

Förlåt allihoppa, jag har varit borta från bloggen alldeles för länge nu! Håller på med ny design delvis och jag har varit sjuk som ett döende djur. Inte kul med andra ord, haft feber, hosta, huvudverk osv. Hela köret! Legat avslagen och död i min säng så länge jag kunnat men det är inte många timmar jag har "kunnat"

I torsdags vilket var några dagar sen så började jag bli sjuk, skulle till skolan och göra omprov. Gick skit kändes det som för det va grejer vi inte fått lära oss som va med på provet, kul där. Pisskallt väder ute med sen när jag skulle cykla hem

Fredagen gick jag in i väggar. Var förstört mycket sjuk och jobbade mellan 10.30 - 16.00 chefen bad mig hålla henne sällskap tills min skiftavbytare kom för annars slutar jag runt 14 och nästa person kommer vid 16. Så som den snälla flickan jag är satt jag där 2h extra och dog lite mera. Hur som helst bad hon mig fixa hennes hemsida så jag gick hem för att hämta datorn och blev kvar där fram till 18 för att fixa layout bara. Inte kul.

Lördag, vaknar upp som ett vrak med ömhet och ont överallt framförallt är jag beredd på att dö eller liknande. Är man inte frisk så är man inte och detta fakta går inte att bortse. Jag skulle hur som helst kolla film med sanna, lucas och micke. Tyvärr blev tiden ändrad från 14.00 till 18 ungefär så jag bestämde mig för att döda lite tid nere på stan med mor och Lily. Jag letar efter något specielt som inte många använder och skriker Ida om det! Om ni ser nå sånt så säg till för jag hittade inte. Blev god mat och film hemma hos sanna, tack för den kvällen helt värt det <3

Söndag, jag känner hur mina bihåler (stavning?) runt ögonen har dött på riktigt. Kan inte vrida blicken med ögonen åt sidan och har nå äcklig huvudverk som fan men det var ju inget att klaga om, bara upp och hoppa och jobba 9h! Måste ha varit dom plågsamaste 9h i mitt liv, jag klarade inte av något alls! Gjorde fel 24/7 och gjorde illa mig ännu mera.

Måndagen kom äntligen och jag skulle jobba ännu mera! Var bara några timmar och jag mådde lite bättre iaf så en mild grad av allt jag innan led utav. Innan jobbet drog jag ut med lisa på stan, fikade och pratade en massa. Har saknat henne otroligt mycket men det har inte hunnit bli av så mycket att umgås men nu ska det bli ändring!

Idag, jaa .. idag är det tisdag.. ska spela tennis med lucas vid 13 sen så ska jag dra till lilla för att jobba dock inte som det vanliga. Idag är jag deras meny fixare! Dom skrev ut 1200st menyer men överdrivet mycket fel på så då erbjöd jag mig att jag kan göra dom rätt istället för att dom ska hyra in nå expertdyr jävel som ändå bara sitter i word eller liknande. Sen så kostar det 1,20:- per meny så hoppas inte mina blir fail >__<

Övrigt: Ny bloggdesign på G, ska inhandla digital kamera + ny tv!
så bilder är det ont om fram till dess.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: