För jag är så grym!

Har kastat min lön i sjön så fort jag fick den med andra ord har jag nästan slösat/spenderat upp allt. Men kan ju säga att jag behövde alla grejer, eller det mesta iaf


HAR KÖPT


stickad svart med krage 320kr 
finstickad grå 150kr
BjörnBorg trosor 160kr
BjörnBorg kalsonger 160kr
Adidas skor 350kr
klackskor 180kr
hörlurar 60kr
Zoul jeans 300kr
Skip beat 200kr


Nu kanske folk la märket till att jag köper kalsonger och undrar varför. Jag har inte blivit abnormal och börjat använda kalsonger, jag köpte dom till min brur för jag är sån snäll syster. Anledning till att det varit riktigt dåligt med kort på denna blogg är väl för att "någon" i min familj har haft sönder objektivet på våran digitalkamera, hur fan man lyckas med det har jag ännu inte förstått.


Jag är bra stolt över mig själv för äntligen vet jag vad jag vill syssla med i framtiden, efter gymnasiet beroende på hur lat jag har blivit funderar jag på att ta ett år ledigt om jag inte är för "lat" så börjar jag högskolan direkt och tar nå sabbatsår där istället. Vad det gäller högskolan vill jag studera utomlands, har inte tänkt på den möjligheten utan har jämt begränsat mig inom Sverige men utomlands låter riktigt trevligt.


Detta inlägg var riktigt osammanhängande men det är så det får bli, nu ska jag kliva upp och äta frukost innan jag ska plugga ännu mera och jag måste hitta en apu plats. Att det ska vara så jävla svårt då..

Postat av: Natta Jones

Neeej sluta shoppa :( Jag har spart mina löner nu, har en massa pengar :D (Eller det mesta, råshoppar inte)

2009-10-07 | 00:39:56
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

skönt med lite shopping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: