Can you do the pop dance?

Hejhejhej! :D
Blev på så otroligt bra humör idag jämfört med igår för jag och familjen tog en sväng till valbo idag.
Klart det fanns en anledning till att vi skulle dit, jag var tvungen att köpa en digital kamera. Varit utan alldeles för länge och kände att eftersom jag fick lönen igår så är det lika bra att köpa den innan mina pengar tar slut. Det blev en svart samsung pl50 med 10,2mgpx, den så otroligt fin och bilderna blir gudomliga! Förstår inte vad för skräp våran förra kamera va, denna är guld jämfört med den.

Väl inne i köpis sa mamma bestämt till mig: Ida! Du får titta och röra och testa men absolut inte köpa okej?
*nod nod* Usch vilken tråkig mamma jag har tänkte jag, hur kul kan det vara o gå på köpis utan att få köpa något? Digital kameran gills ju inte som en sån grej, fast jag gick runt utan att hitta något speciellt som jag trånade efter sen vid sista affären


Så himla söta små popcorn, jag har blivit besatt i mattröjor. Tröjor med något ätbart på! men den kostade bara 99kr så är inte alltför farligt.


taget med den nya kameran utan redigering <3


Postat av: Misty

söteee<3 :)

2009-10-29 | 01:52:19
URL: http://mammaspudel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag är sur för att vi inte sågs när du var i valbo ;) Härliga bilder föresten och tröjan klär dig :D<3

2009-10-29 | 19:57:35
URL: http://yolivia.blogg.se/
Postat av: Natta Jones

ååh den där har jag också kollat på ! Så sött när popcorna blir typ spöken :D

2009-10-30 | 05:06:17
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: