Armband! Ge MIG!!

Somnade idag efter jag kom hem från skolan, tur att vi har sovmorgon imorgon! Vaknade runt 21 tiden, duschade och höll på att somna igen. Sen så blev det mat, kinesisk mat som jag inte ens orkar förklara men det var gott som fan iaf! Tänkte lägga mig igen efter maten men alldeles för seg för det så satt mig vid datorn och började rita i ps, halvvägs igenom ger jag upp för inget går längre som jag vill. Halva bilden ville inte ha tjocka sträck..


Som sagt så gav jag upp och började leta efter snygga armband på internet, dumt! Jag fastnar helt för hur mycket som helst och min nästa lön är redan förutom bestämd hur den kommer spenderas. Hur snygga som helst om du frågar mig men alla har väl olika smak, ska be mamma lite snällt och kolla på dom fina armbanden och se om man kan få nå bidrag. Jobbigt att vara fattig student ..

Postat av: Olivia

me love de längst ner och de i mitten :D

2009-10-13 | 11:06:30
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: