Thaifest

Var på thaifest igår med Olle, tänkte berätta mer om det när jag får bilderna av Olle ist. Nu ska jag pyssla lite med "skarpt projekt" fixar hemsida åt Lilla Saigon (där jag jobbar) men börjar snart bli dags för att dra till jobbet. Ska jobba 9h idag, är inte direkt sugen kan jag ju säga. Trött som sten och lat som .. som mig.

Är lite glad för igår när jag kom hem berättade mamma att min chef har givit mig en skrivare! Den skriver bara svart/vitt men den är nästan helt ny och superbra, fatta att jag fick den gratis med! Tror hon kommer ösa mig med gåvor hädan efter. Jag jobbar fan extra som en gnu, jobbar övertid och hjälper henne med all grafisk layout för Lilla Saigon ju.

För övrigt så är det snart jullov!! Kommer ha en jävla massa i skolan nu dom sista veckorna, så ligger och pluggar varje kväll + morgon.

KAT-metoden, kontration avspänning töj 30-60sek !!!

Postat av: Olivia

haha du får bilderna sen ^^ har inte lagt över dom än :D

2009-11-29 | 23:13:38
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: