Så jävla klantig!

Riktigt klantig känner jag mig nu, skulle blåsa ut ett stearin ljus. Ni vet ett tjockt sådant ljus som kan stå och brinna i år. Iaf så misslyckades jag förstå gången jag blåste och då tar man ju i nästa gång man blåser men tydligen räckte inte det. Så tredje gången när jag ska blåsa så är ansiktet 1cm ifrån och jag andas in så mkt luft som möjligt, det bara skvätter stearin överallt!! Fick i hela ansiktet, över hela bordet och på spegeln. Snacka om jobbigt läge, tur att stearinet inte va brännande vaarmt, fan o gå omkring med bränfläckar över hela ansiktet, nejtack!

Nog om det, idag var jag riktigt stolt över min skolinsats! (NOT) Första lektionen var vi klar med filmen som sagt men hade inte mycket mer att göra, kände inte att jag hade ork heller. Andra lektioner skulle vi göra någonform av skyltar, kommer inte ihåg vad det hette men man skulle kunna se vad man menade bara man kolla på skylten här är mina otroligt ambisösa skyltar:

                              

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: