Rött, rött, rött

Tjatja bloggen! OMG du ska bara veta vad jag har gjort, vetu vetu! Alltså gud så hemskt, igår på kväll blev mamma jättehungrig och det var jättesent så när klockan var två på kvällen åkte vi till max och köpte hemburgare hihi ^^

Näe, det där va inte riktigt min stil kände jag.. Tänkte försöka skriva ett helt blogginlägg sådär men klarar inte av det. Har inte bloggat på ett tag som vanligt men är så damn upptagen med skolskit och jobbet, har tom tagit ledigt för jag har så mycket skolarbete så applåder till mig för den. Har aldrig tagit ledigt när chefen bett mig jobba men jag känner att jag verkligen borde prioritera skolan före mina shoppingberonde behov.

Trots att jag har köpt allt mellan himmel och jord och man faktiskt kan tro att jag snart har allt så har jag lyckas göra en riktigt fin önskelista i år


Börjar bli riktigt kär i rött men blått går faktiskt lika bra om någon tänkte köpa till mig, mammas kille ska till kina imorgon så skickade med honom denna önskelista. Hoppas han kommer hem med något till mig, fast vad som är riktigt fail är att han kommer till sverige den 23december på kvällen och jag åker till e-tuna den 23 december på morgonen. Skulle kunna vänta på honom men palla åka tåg under julafton till e-tuna, snacka om pissdyra tågpriser med.

Nu ska jag glo lite film och äta en långsam frukost börjar inte förrens 12.45 idag vilket jag är jävligt glad över. Måste hinna göra lite mer skolarbete innan jag drar till skolan med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: