Rolig dag elr?!

Min mindre roliga men ändå otroligt komiska dag började med att jag sprang ut till bussen imorse, tyvärr så verkar jag inte hinna med den. Men den så otroligt snälla busschaffören väntade på mig(lycklig) fortsätte min spännande dag mot skolan för ännu en rolig måndag. Hade engelska och fick göra samma uppgifter som förra lektionen, medans dom andra hade genomgång av texten.. jag fick 3h att arbeta med texten och dom andra har ungefär 12h på lektions tid att arbeta med den + att läraren gick igenom den och översatta den praktiskt taget på svenska åt dom.

Ska inte klaga för jag hade det slappt under den lektionen och uppgifterna jag gjorde behövs inte lämnas in. Nästa lektion var Projekt och Företagande, finns det något ämne jag hyser en sådant förakt mot som detta kan jag lova att jag hoppar av kursen. Jag var tvungen att gå på obligatorisk matte B under lektionerna och dom andra hade genomgång utav vad som kommer på provet. Dock säger läraren att det är okej att jag går iväg på andra lektioner men han tänker inte på att jag missar en jävla massa och absolut inte kommer få en chans till högre betyg. Kul där, så jag bestämde mig för att hämnas lite halvt. Kände mig otroligt hämndlysten av någon anledning.. Iaf så började jag prata och skrika över hela klassrummet med alla, ropade på läraren och bad honom definera varannan fråga och mer eller mindre bete mig efterblivet.

Om någon av hans kära kollegor läser detta hoppas jag dom kan hälsa honom att planera bättre i fortsättningen!!!


Sitter och tröstäter på mina små bakverk jag fick av chefen igår, något som piggar upp en iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: