Låt den rätte komma in

Fyfan!! Jag har beräknade timmar att läsa ut svenska boken. Tänker inte sitta hemma hela lördagen för att läsa den jävla boken och om jag väljer att läsa den idag så missar jag träningen istället.. Hugget som stucket ffs.

Det är iofs bara 200ssidor kvar men det är typ 8punkt i skrift och hur ointressant som helst. Av något skäl tycker jag att alla obligatoriska böcker är så extremt dåliga, kanske av det enkla skälet att jag inte själv fick välja eller kanske för att den verkligen är dålig? Hur som helst så suger obligatoriska läsböcker och jag behöver läsa ut den innan veckan tar slut.

Någon som kan trycka in informationen och faktan av det som händer i boken i mitt huvud så jag slipper läsa den? Näe tänkte väl det..
Postat av: Natta Jones - Andlighet och funderingar

Altså, vet du när vi ska ha läst klart boken? :S

2009-11-07 | 01:25:34
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: