IHHHHH !!

Näe nu får det vara nog! På riktigt, jag blir ju helt jävla mållös! Kan inte bara stå och gapa och inte göra något åt det längre, jag måste bli NYTTIG!!

Har bara ätit skit i 3 veckor och går upp och ner i vikt som en jävla jojo vilket inte är bra, inte nog med det trycker jag i mig en massa sötsaker som kommer förstöra mig snart. Eftersom min kära far har diabetes ligger jag i grym riskzon känns det som.

Var ute på stan med Olle idag, klart vi fikade med. Bra start på min nyttighet där.. Dock tog jag bara en dricka och inte nå kaka/paj, så det är väl en början på en start. Man kan ju inte sluta tvärt utan man måste ju trampa ner på det sakta men säkert, känns som om att jag pratar om nån teori "hur man ska sluta röka" eller nå men det är ju fan samma skit. Ett jävla beroende!

Nu till något lite roligare att berätta om! Dom håller på att bygga en bar på lilla(där jag jobbar) just nu för vi har fått alkoholstillstånd, jag kommer bli bartender/servitris på heltid snart. Hoppas jag får behålla min dricks själv annars börjar jag gråta ffs, bara jag som jobbar på kväll så jag ska nog kräva att jag ska ha den. Chefen lovade att han skulle lära mig blanda drinkar och det är något att se framemot, längtar tills man är över 18 och har lite mer tillgång till saker och ting. Jag är under 18 och får inte ta betalt för alkohol men jag får blanda, jag får servera och jag får ta emot dricks.

det ser ju gott ut at least x')

Postat av: Olivia

haha ida då :D inte bra att kissa så ofta som du behövde göra ;)^^

2009-11-05 | 16:40:14
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: